Sunday, January 3, 2010

Újévi jókívánság
"Bárcsak szétszakitanád az egeket, és leszállnál! Szined előtt a hegyek megrendülnenek!" (Ézsaiás 64:1)

"Hirtelen megszabadul a fogoly, és nem hal meg a veremben, kenyere sem fogy el: hiszen én vagyok az Úr, a te Istened, aki megreszkettetem a tengert és zúgnak habjai, Seregeknek Ura az én nevem!
Serkenj föl, serkenj föl, öltözd fel erősségedet, Sion, öltözzél fel ékességed ruháiba, ... rázd ki magad a porból, kelj fel, ülj fel Jeruzsálem, oldd ki magadat nyakad bilincseiből, Sion fogoly leánya!
Mert megvigasztalja az Úr Siont, megvigasztalja minden romjait, és pusztáját olyanná teszi, mint az Éden és kietlenjét olyanná,mint az Úrnak kertje, örörm és vigasság találtatik abban, hálaadás és dicséret szava!
FIGYELJETEK RÁM, ÉN NÉPEM ÉS REÁM HALLGASSATOK, ÉN NEMZETEM! Mert tanitás megy ki Tőlem és törvényemet a népek megvilágositására megalapitom.
Közel igazságom, kijő szabaditásom, és karjaim népeket itélnek: engem várnak a szigetek és karomba vetik reménységüket.
EMELJÉTEK AZ ÉGRE SZEMEITEKET,és nézzetek a földre, ide alá, mert az egek, mint a füst elfogynak és a föld, mint a ruha megavul, és lakosai hasonlóképp elvesznek,DE SZABADITÁSOM ÖRÖKRE MEGMARAD ÉS IGAZSÁGOM MEG NEM ROMOL!
Hallgassatok rám, kik tudjátok az igazságot, te nép, kinek szivében van törvényem!
Ne féljetek az emberek gyalázatától és szidalmaik miatt kétségbe ne essetek!
Mert, mint a ruhát moly emészti meg őket, és mint a gyapjat, féreg eszi meg őket, ÉS IGAZSÁGOM ÖRÖKRE MEGMARAD ÉS SZABADITÁSOM NEMZETSÉGRŐL NEMZETSÉGRE!
KELJ FÖL, KELJ FÖL, ÖLTÖZD FEL AZ ERŐT, OH ÚRNAK KARJA! KELJ FÖL, MINT A RÉGI IDŐKBEN, A MESSZE HAJDANBAN!"
Ézsaiás 52, 51

No comments:

Post a Comment