Sunday, November 22, 2009

"A keserűség és a harag valóban súlyos teher. A fájdalom vállalásából tanulnuk kitartást, és értjük meg, hogy mindez szerves része a megszentelődés folyamatának, amelyek során olyanok leszünk mint Jézus. Felismertem, hogy ahhoz, hogy megtudjak bocsátani, először el kell ismernem az engem ért sérelmet, és fel kell tárnom érzéseimet az Úr előtt, ahogyan Jeremiás tette. Hasznosnak találtam, ha leirom az érzéseimet, igy teljesen kiönthetem a szivemet.
Az egyik kedvenc igeszakaszom az 55. zsoltárban található. Dávid ebben mondja, hogy egyik legjobb barátja magára hagyta. Bár kétségbe esett, mégis igy ir: "Én pedig Istenhez kiáltok, és az Úr megsegit engem. Bár reggel, délben, este gondban vagyok és sóhajtozom, ő meghallja hangomat" (17-18 versek). Cynthia Heald

No comments:

Post a Comment