Monday, November 23, 2009

Embereknek akarunk tetszeni
"Miután nagyon is az emberek kedvét kerestem, a birálat rettenetesen lesújtott.
Az Úrhoz fordultam... "Uram, szótlansági fogadalmat teszek... A következő napokban Isten szeliden beszélt a szivemmel. A következőket kellett hallanom: "Te csak arra figyelsz, hogy az emberek kedvelnek vagy nem. Számit neked, hogy én mit gondolok? Elég neked, hogy nekem tetszik amit teszel? Ha azt akarom, hogy beszélj, és senki sem fogadja el, beszélsz-e egyedül az én kedvemért?"
"Urunk soha volt gyanakvó vagy elkeseredett, sohasem esett kétségbe senki felől, mert bizalmát Istenbe vetette, teljes bizonysággal hitt abban, amit Isten kegyelme elvégezhet minden emberben. Ha elsősorban emberekben bizom, végül is kétségbe esve csalódom mindenkiben, megkeseredem, mert azt vártam, hogy az ember olyan legyen, amilyen ember sohasem lehet - teljesen igazságos! Soha ne bizz senkiben, egyedül Isten kegyelmében, az Ő benned vagy másokban munkálkodó kegyelmében."
Cynthia Healed

No comments:

Post a Comment