Saturday, February 20, 2010

A kunyhó (William P. Young)

"Az, hogy én hihetetlenül jó dolgokat tudok kihozni a kimondhatatlan trgédiákból, nem azt jelent, hogy én rendezem meg a tragédiákat. Soha, de soha ne feltételezd, azt, hogy azért, mert én felhasználok valamit, az azt is jelenti, hogy én idéztem elő azt, se azt, hogy szükségségem van rá céljaim eléréséhez. Ez csak velem kapcsolatos hamis elképzelésekbe fog belerántani. A kegyelem nem függ a szenvedés létezéséstől, de ahol szenvedés van, ott meg fogod találni a kegyelem sokszínű megnyílvánulását."

"A gonosz ennek a világkorszaknak a zűrzavara...de a végső szó nem az övé. Most hatással van mindenkire, akit szeretek, azokra is, akiket nem. Ha megszüntetném az emberek döntéseinek a következményeit, akkor a szeretet lehetőségét is megsemmisíteném."

"Soha nem volt kérdés, hogy amit kezdettől fogva akarok, azt el is fogom érni."

No comments:

Post a Comment